09/19/1999-09/20/2009

This slideshow requires JavaScript.

Emotsioone tais nadal seljataga.  file://localhost/Users/dianatan/Downloads/picture%20056.jpgMa ei maletaks , et eelmine aasta oleks nii raske olnud.   Eile ja tana on koik kuidagi udune ja niiske olnud . Vastikult valus ka. Eile ohtul  uinusin kella 12 ajal  ja sedagi nina luristades ja pisaraid pyhkides…   Tana number  107 bussis istudes hakkasid pisarad lihtsalt voolama. Ma polnud neiks isegi valmis..> Mind isegi ei huvitanud tol hetkel, mis 30 hiinlast mu ymber tol hetkel motlesid. Nagin silmanurgast vaid sosistamist ja kuulsin Walge inimene nutab…. Ja siis saabus rahu.  Ma isegi ei tundnud ennast ebamugavalt.  Ma isegi ei oska kirjeldada mis ma tundsin, kuid see tunne  mis mind  mu pisikese “paanika” hoo ajal valdas oli voimas.

NOh, terve selle nadala olen kypsetanud Regina lemmik magustoite. Kaneeli rulle, ouna pirukat, cupcakes. etc… Ma pole kunagi oma elus terve nadala jooksul nii palju magusat soonud, kuid seekrod oli lihtsalt vajadus…

Lisa kommentaar

