VPN ja kuused

Täna alustan kuuskedest.  No tee mis tahad. Ei ole seda pyhade tunnet.   Hangzhous on igal pool tegelikult joulukaunistused juba poodides, sest paljud kohad kaunistavad pyhadeks. KUID ,  mitte kusagil ei myyda ehtsat ilusat, hasti lohnavat kuuske.   Nii siirdusingi ma Metro sse, Hulgilattu, kus myyakse suurel hulgal igasuguseid joulukaunistusi.  Ostisn kuuse, moned ehted ja tulin koju. Kodus siis  panin selle kuusekese ilusasti kokku ( 1.80m)  ja jain ootama millal Gabriel koju jouab.  KOrraga hakkasid kaed ja randmed sygelema ja muutusid punaseks.  Ma sattusin hetkeks paanikasse, et no mis kurat toimumas on.. Kuid siis joudis kohale, ja jooksin kohe tualetti ja pesin kaed, randmed, nao, ja kaela puhtaks.  Kes kurat teab mis kemikalid selle kuuse ehitamisek olid kasutatud. Hind vaid 20 dollarit ( usas saaks selle hinna ees alla meetri mehe).  Määrisin peale ka sygelemist ära vötvaid kreeme.  Hakkas kohe parem.  Motlesin pikalt kas lasen Gabrielil kuuske ehtida voi mitte. KUi oleksin olnud HEA ema, siis oleks pakkinud kuuse kiiresti kasti tagasi, ja prygikasti visanud, aga ma polnud. Jatsin kuuse aknale ja kui Gabriel koju joudis lubasin tal kuuse ära ehtida. Kui kuusk ehitud, haaras ta oma kitarri ja kysis kas ta tohib kuuse all ka paar jöulu laulu mängida . Ma ytlesin loomulikult.  Ta istuski kuuse juurde maha ja mangis  Holy Night,  Oh Christmas tree ja   Ode to Joy.  Mängis ja mängis ja ta isegi nautis seda mängimist . Ilus oli vaadata. Kuid siis tuli mulle meelde, et FUCK.. tal on ju paar  halba hinnet ka ja ma ei saa lasta tal niisama siin nautida. Las hakkab oma halbade hinnete kallal nyyd töötama.Nii kui ta oma lood ära mängis saatsin ta oma tuppa õppima. . Läksgi  nutuga….  Ta lootis kindlasti , et oma kitarri mänguga soojendab mu sydame yles nii, et ma unustan ära et vaja on ka õppida iga päev.hihi  Nuttis ja tegi oma too ara. 

 

Ja siis hakkas pihta mu uus seiklus, et parandada yhendus maailmaga.. Juba kuu aega  on praktiliselt voimatu Laanega yhendust saada. Paevas  vaid kusagil 2-3 tundi ja sedagi katkestustega. Mitte miski ei kesta siin .  Viimase kahe paeva jooksul olen pidanud 5 erinevat custom gateway yhendust noudma, ja needki  ei toota.  Vaid viivuks, ja siis kustuvad.   KURAT, elu siin toesti on too. Pidev too.. Ja kui nii edasi laheb, siis varsti hakkan noudma ka palka selle eest, et siin elan.. Tegelikult ka . Mida aeg edasi, seda hullemaks koik siin muutub. Koik on blokeeritud. Ja et “vanglast” valja saada, siis selleks on vaja teha tundide viisi tood.    Ja ma peaksin onnelik olema, et elu mis ma enne teadsin on nyyd minult vaikselt Hiina riigi pootl ara voetud??/ Bullshit. Mida kurat me expattid neile teinud oleme, et meil ei lasta MEIE tingimustes edasi elada??? WHAT?    Sama ka Nickiga. Et ta saaks oma toos edasi areneda, on tal vaja Googeldada pidevalt. Ja ka yahoo’d kasutada. KUID ilma VPN’ita on koik bullshit.  Lehed ei lae, blogid pole loetavad, ja info mis ta ilma VPN’ita googeldab. on 200% teine mis teha VPN’iga..   Ja varsti on mul tunne, et Hiina ostab ara ka VPN’id ja hakkab neid ise kuidagi kontrollima …  Igatahes , suus on vastikult moru maik.. Onneks paasn siit 13 paeva parast moneks ajaks minema… …

Lisa kommentaar

