Yhel hetkel on valjas 35 kraadi sooja ja siis korraga ladistab paar paeva vihma.

Kuid mida ma siin kardan rohkem kui surma on need kohalikud kuratlikult valusad vereimejad ehs siis sääsed.  Magame kyll Nickiga yhes voodis, kuid on tunne et magame erinevates kliimades.  Kui ma hommikul yles ärkan on mul kätel ja jalgadel ja kaelal nii mõnigi sääsehammustus mis kohe paisete läheb, kuid Nick on sellest kõigest vaba. Nii pole aus.  Ta on need hammustused rohkem ära teeninud kui mina. Mu arvates vähemalt. Kuid ei,mina pean olema see sääskede magusroog kes oma magusa ja vihase verega kohe lausa iga öö neid nagu kohe kõva häälega kutsudes, et TULGE JA IMEGE palju jaksate…  Fucking bastards I say…  

Sõbranna soovitas mulle , et peaksin öökapile fan i panema, sest sääsed ei saa maanduda, kui toas on liiklev õhk. Nad lihtsalt tiirutavad siis kusagil. Proovisin ära. Kuid arvatavasti Hangzhou sääsed on kõigega harjunud, ja eile öine katse ei  toonud mingeid tulemusi. Kuid noh, see on see minu võitlus mida pean võitlema. Ainus võimalus nendest pääseda on kolida tagasi Lõuna Californiasse, ja kohata neid vaid kuus korra kusagil nurga taga..   Ja ma ei liialda kui ytlen teile, et ma ennem jagaksin maad Eesti sääskedega. nad on kyll suured, kuid ma talun nende hammustusi kusagil 80% paremini. Ma vähemalt ei lähe paiste, nagu mesilane oleks mind just tsusanud.( seto minus).

Kuid jah, see sääseteema .. Tegelikult saan varsti neist kaheks nädalaks puhkust.   Nädal tagasi bronnisin meie California reisi jaoks lennupiletid . Oota juba.  Meil on selline plaan. Mina ja Gabriel oleme seal 20 Juuni kuni 7 Juuli. Nick lendab meiega Calisse 20 juuni, kuid tuleb tagasi Hiina juba 29 Juuni.   Ta lihtsalt ei saa yle 10 päeva oma firmat unarusse jätta. Kuid kujutan ette, et meie puhkusest tuleb yks  pikem vihaste pilkude vahetamise puhkus, sest ta peab  tänu Cali ja Hiina vahelise ajavahe x aegadel töö ylessandeid jagama oma töölistele, kuna need ei oska midagi ise pihta hakata kui ylemus kadunud. Ja Cali ning hiina vahel on 15 tundi ajavahet… Sounds like fun.   NOT.

Samuti on meil paika pandud  mis me selle 8 päeva jooksul Calis koos teeme. 22 juuni on Gabrieli 12stkymnes synnipäev. Sel päeval kutsume ta parimad sõbrad kusagile  .. ei tea veel kuhu. 23 Juuni sõidame Nickiga koos las vegasesse , kuna lihtsalt tunneme Vegasest puudust. Gabriel jääb nendel päevadel oma parima sõbra poole ööseks.    25ndal sõidame oma pohmakaga tagasi laguna Nigueli ja veedame kusagil sealkandis öö, ning 26ndal Juunil läheme kõik koos SOlvangisse, et  seal kandis veeta paar ööd ning nautida mis Santa Barbara countyl meile pakkuda on..  Ausõna, ei jõua ära oodata.  

Fucking villand on sellest fucked up Hiinast.  Tahaksin Esimesel võimalusel oma kohvrid pakkida ja siit minema tõmmata.  

Mida rohkem ma siin olen, seda rohkem ei suuda ma aktsepteerida seda elustiili.  Ytlen ausalt..  Expati ja expatil siin on vahe. Kes tulevad siia sellepärast et nende firma saatis neid paariks aastaks  on super hea elu.  NAD teavad, et  teenivad raha ja seiklevad.. Kuid aga su oma abikaasa otsustas, et Hiinast saab su kodu kusagil 10neks aastaks  ja lihtsalt DEAL with it.. siis see on ka fucked up.   Ma mitte kuidagi ei saa ennast meelestada lainele… Im HOME!!! THIS IS MY AWESOME HOME!! ! I LOVE IT HERE!!!. NO NO NO.. Me kõik oleme vihased, segaduses, näljased  hea kvaliteediga elu järele. Kuid kõik mis me saame on Ujuvad sead Shanghai jões, linnugripp,  veiseliha  midagi midagi, ja juurviljad mis on nii tugevalt kemikalidega piserdatud, et panevad meid ka sellellse juurvilja seisu varsti… 

Kui augustis Kapsana Eestisse tulen , ärge pange tähele.    Pole minu süü…😉Image

Lisa kommentaar

